logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۰۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه طارم:

آل خلیفه می خواهند شیعه را سرکوب کند

-آل-خلیفه-می-خواهند-شیعه-را-سرکوب-کند-

امام جمعه طارم گفت: آل خلیفه می خواهند شیعه را سرکوب کنند و این تفکر برخاسته از انقلاب اسلامی و امام راحل را سرکوب کنند

به گزارش موج رسا; به نقل از برگ زیتون، حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان آن را ماه رحمت و مغفرت الهی دانست و افزود: به یاری حق تعالی مردم به استقبال از این ماه عظیم خواهند رفت.

وی از ورود پیکر مطهر ۱۳۵ شهید گمنام در ماه مبارک رمضان به خاک میهن اسلامی ایران خبر داد و گفت: تعداد ۱۸ نفر از این شهیدان توسط رژیم بعثی عراق بصورت دست بسته به شهادت رسیده اند به تمام این شهیدان خوش آمد می گوییم که برای دفاع از حق و اسلام دست های آنها بسته شد تا دست و زبان ما برای گفتن حق گویا و باز شود.

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: طی جنایت دیگر آل خلیفه، رهبر بحرین راهی زندان شد با توجه به اینکه ۸۰ درصد مردم بحرین شیعه هستند و این کشور تبدیل به زندان شده است بنابراین آل خلیفه می خواهند شیعه را سرکوب کنند و این تفکر برخاسته از انقلاب اسلامی و امام راحل را سرکوب کنند خداوند انشاءالله ظالمین را به یکدیگر مشغول سازد.

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: دولت و رئیس جمهور برای تمام ملت است طبق قاعده انتخابات اقلیت باید تابع اکثریت باشد حتی فاصله رأیشان کمتر باشد.

صادقی پور اظهار داشت: مردم با حضور ۴۱ میلیونی خود در انتخابات افتخار آفریدند و قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاد و سیلی محکمی به دهان یاوه گویان نظام اسلامی زدند گفتنی است قبل و بعد انتخابات تندروی هایی شد که فقط رقابت بود و به یاری حق تعالی آن هم تبدیل به رفاقت شد.

خطیب جمعه طارم با اشاره به حضور چشمگیر مردم شهرستان طارم در انتخابات امسال افزود: ۹۳ درصد از مردم این شهرستان در عرصه انتخابات شرکت کرده بودند جا دارد اینجا از حضور سپاه و نیروی انتظامی و صدا سیما بخاطر ایجاد نظم در برگزاری انتخابات کشور تقدیر شود.

صادقی پور با اشاره به مشکلات شهرستان طارم به آذین بندی شهر به رنگ بنفش در طول انتخابات توسط شهرداری طارم اشاره کرد و گفت: نباید از رنگ بعنوان ابزار و وسیله تبلیغ و سیاست استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم دهم خرداد سالروز مبارزه با دخانیات را گرامیداشت و افزود: دخانیات به جان و مال مردم آسیب زده باید از مصرف آن پرهیز شود.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر